№
п/п
|
Заходи
|
З ким проводиться
|
Час
|
Місце
|
Відповідальний
|
1
|
Ігрові вправи з підготовки до дій під час пожежі
|
Учні 1 класу
|
10.20-11.05
|
Кабінет 1-го класу
|
Вітренко М.М.
|
2
|
Урок-гра
«Засоби індивідуального захисту»
|
Учні 2 класу
|
10.20-11.05
|
Кабінет 2-го класу
|
Мартиненко В.М.
|
3
|
Урок –гра
про НС природного походження
«Щасливий випадок»
|
Учні 3 класу
|
10.20-11.05
|
Кабінет 3-го класу
|
Борисенко С.І.
|
4
|
Виховна година на тему
«Радіація»
|
Учні 4 класу
|
10.20-11.05
|
Кабінет 4-го класу
|
Бойко О.В.
|
5
|
Урок-бесіда
«Криміногенні ситуації і особиста безпека»
|
Учні 5 класу
|
10.20-11.05
|
Кабінет 5-го класу
|
Курочко С.В.
|
6
|
Виступ агітбригади
«Юні пожежники»
|
Учні 6 класу
|
11.00
|
Актова зала
|
Островерхова О.С.
|
7
|
Урок-лекція
«Землетрус - як небезпечне природне явище.
Способи та методи захисту життя людини»
|
Учні 6 класу
|
10.20-11.05
|
Кабінет 6-го класу
|
Бондаренко Ю.І.
|
8
|
Урок з цивільного захисту: «Руйнування житла. Дії населення при землетрусах.»
|
Учні 7 класу
|
10.20-11.05
|
Кабінет 7-го класу
|
Горбуліна С.О.
|
9
|
Урок - вікторина
«Екстремальна подорож»
|
Учні 8 класу
|
10.20-11.05
|
Кабінет 8-го класу
|
Хатунцева Н.М.
|
10
|
Дії учнів при виникненні надзвичайних ситуацій
|
11
|
Урок- змагання «Допоможи собі сам»
Комплексне змагання
"Подолання забрудненої зони"
|
Учні 9 класу
|
10.20-11.05
|
Кабінет 9-го класу
Шкільне подвір’я
|
Артеменко І.В.
Теличко Є.А.
|
12
|
Комплексне змагання
"Подолання забрудненої зони"
Практичне заняття - естафета
«Бережись вогню!»
|
Учні 10 класу
|
10.20-11.05
|
Кабінет
10-го класу
Шкільне подвір’я
|
Янишева Л.П.
Теличко Є.А.
|
13
|
Комплексне змагання
"Подолання забрудненої зони"
Ситуативні завдання:
- пожежа в будинку;
- пожежа в лісі;
- на водоймищі;
- гроза;
|
Учні 11 класу
|
10.20-11.05
|
Кабінет 11-го класу
Шкільне подвір’я
|
Теличко Є.А.
|
14
|
Дії учасників навчально-виховного процесу за сигналом «Увага всім!»
|
Учні
1-11класів
|
11.05.
|
Шкільне подвір’я
|
Бондаренко Н.В.
Островерхова О.С.
Теличко Є.А.
Класні керівники
|
|
|
|
|
|
|
|