Перспективний план курсів підвищення кваліфікації
вчителів НВК на 2014-2018 роки
№ п\п |
Прізвище та ініціали
|
Предмет, який викладає |
Курси підвищення кваліфікації
|
Примітка |
||||
2014
|
2015 |
2016 |
2017 |
2018 |
||||
1 |
Бондаренко Н.В. |
Українська мова та література |
|
|
|
№743/04 15.06.12 |
|
|
2 |
Артеменко І.В.
|
Німецька мова |
№417/1 22.04.11 |
|
|
|
|
|
3 |
Бойко О.В.
|
Початкові класи |
|
ВНЗ 30.06.11 |
|
|
|
|
4 |
Бондаренко Ю.І. |
Російська мова, світова література |
|
|
|
|
|
ВНЗ у 2016 |
5 |
Борисенко С.І.
|
Початкові класи |
|
|
|
|
№163/01 25.10.13 |
|
6 |
Веренич А.Ю. |
Психологія, художня культура |
|
|
|
|
|
ВНЗ у 2015 |
7 |
Вітренко М.М. |
Початкові класи |
|
|
|
|
|
ВНЗ у 2017 |
8 |
Водолаженко О.К.
|
Історія України, всесвітня історія |
№17/7 08.02.08 |
|
|
|
|
|
9 |
Горбуліна С.О.
|
Географія, Харківщинознавство |
ВНЗ 30.06.09 |
|
|
|
|
|
10 |
Курочко С.В. |
Музичне мистецтво |
|
|
|
|
|
ВНЗ у 2017 |
11 |
Мартиненко В.М.
|
Початкові класи |
|
|
54/18 10.02.12 |
|
|
|
12 |
Островерхова О.С. |
Історія України, всесвітня історія |
|
|
|
|
|
ВНЗ у 2014 |
13 |
Петрашенко Т.Б.
|
Інформатика, математика |
|
|
|
|
ВНЗ у 2013 |
|
14 |
Солодовник Н.В.
|
Математика, інформатика |
|
|
|
|
ВНЗ у 2013 |
|
15 |
Теличко Є.А.
|
Фізична культура, основи здоров’я |
|
|
|
|
251/27 01.03.13 |
|
16 |
Хатунцева Н.М. |
Українська мова та література |
|
|
|
|
182/29 22.11.13 |
|
17 |
Янишева Л.П.
|
Хімія, біологія |
166/25 24.04.09 |
|
|
|
|
|
5.3.6 Організація роботи по реалізації методичної теми.
План заходів щодо підвищення ефективності діяльності НВК
Педагогічний колектив у 2013/2014 навчальному році буде працювати над методичноютемою: «Пошук ефективних форм і методів організації та проведення методичної роботи, впровадження ефективних форм роботи з педагогічними кадрами, використання сучасних комп’ютерних технологій», яка знайшла своє відображення в усіх формах методичної роботи.
№ з/п |
Назва заходу |
Терміни проведе-ння |
Відповіда-льний |
Форма узагальнення |
Відмітка про виконання |
1 |
Провести ґрунтовний аналіз результатів ДПА учнів 4, 9 ,11-х класів та учнів 11-х класів у зовнішньому незалежному оцінюванні в 2012/2013 н. р. |
Вересень |
Заступник директора |
Інформація |
|
2 |
Провести ґрунтовний аналіз щодо участі та результативності учнів НВК в турнірах, конкурсах, предметних олімпіадах у 2012/2013 н. р. |
Вересень |
Заступник директора |
Інформація |
|
3 |
Провести аналіз щодо участі вчителів НВК в обласній виставці-ярмарку педагогічних ідей, у педагогічних конкурсах у 2012/2013 н. р. |
Вересень |
Заступник директора |
Інформація |
|
4 |
Розглянути на засіданні методичних об'єднань, педагогічної ради, Ради НВК питання «Шляхи підвищення якості роботи НВК у 2013/2014 н. р.» |
Серпень |
Директор, керівники МО |
Протокол |
|
5 |
Створити належні умови для якісної самоосвіти вчителів, для підвищення кваліфікації педагогічних працівників у 2013/2014 н. р. |
Протягом навчально-го року |
Адміністра-ція |
|
|
6 |
Організувати вільний доступ педагогічних працівників до мережі Інтернет, до роботи із сайтами районного, міського, обласного управлінь освіти та Міністерства освіти і науки України, молоді та спорту |
Протягом навчального року |
Директор |
|
|
7 |
Здійснювати плановий контроль за підготовкою учнів випускників до ДПА, ЗНО у 2013\2014 н. р. |
II семестр |
Директор |
Наказ |
|
8 |
Здійснювати підготовку учнів для участі в турнірах, конкурсах, предметних олімпіадах у 2013/2014 |
Протягом навчально-го року |
Заступник директора |
Звіт |
|
9 |
Педагогічному колективу брати участь в обласній виставці-ярмарку педагогічних ідей, у педагогічних конкурсах у 2013/2014 н. р. |
Протягом навчально-го року |
Заступник директора |
Звіт |
|
5.4 Організація роботи з обдарованими дітьми
Реалізація комплексу заходів підтримки здібних та обдарованих дітей здійснюється згідно «Програми роботи з обдарованою молоддю в закладах освіти Лозівського району на 2011-2015 роки».
Актуальність комплексу заходів продиктована необхідністю педагогічної підтримки обдарованих дітей, зниженням зацікавленості учнів та батьків у досягненні максимально можливих результатів навчання, характерним для суспільства послабленням значущості якісних знань, досягнень в інтелектуальному розвитку. Основою роботи з обдарованими дітьми повинне стати реальне знання їхніх потенційних можливостей, прогнозування потреб і моделей розвитку особистості. Саме тому важливим є визначення пріоритетів у цьому аспекті діяльності закладу, створення чіткої системи роботи з названою категорією учнів, здійснення пошуку, відбору, творчого пошуку обдарованої, талановитої учнівської молоді в галузі науки, культури, мистецтва, спорту, створення сприятливих умов для реалізації потенціальних можливостей дітей.
Завданнями заходів є:
• формування інтелектуальної еліти НВК;
• освітній маркетинг;
• розвиток творчих здібностей учнів;
• досягнення відповідності статусу закладу реальному рівню інтелектуального розвитку учнів;
• стимулювання та мотивація самореалізації учнів.
Основні напрямки діяльності:
форування системи індивідуальної роботи з обдарованими та здібними дітьми;
• формування системи колективних творчих справ, орієнтованих на посилення мотивації навчання;
• організація роботи МАН;
• підготовка до участі в олімпіадах, конкурсах;
• формування системи дослідницької роботи з учнями.
Прогнозованим результатом реалізації комплексу заходів повинно бути покращення роботи з обдарованими дітьми, накопичення досвіду індивідуальної роботи з учнями, посилення значущості якісної освіти, сформованість потреби в самовдосконаленні.
Заходи, розраховані на участь
у їх реалізації спеціалістів, педколективу, учнів, батьків
Дата |
Зміст роботи |
Відповіда-льний |
Форма узагальнення |
Відміт-ка про виконання |
Протягом року |
|
Адміністрація, керівники ШМО |
Протокол |
|
Вересень |
1.Видання наказу «Про організацію роботи з обдарованими учнями»
|
ЗДНВР
Психолог
класні керівники
ЗДНВР
ЗДНВР, керівник
|
Наказ
Інформація
Інформація
Наказ
Наказ |
|
Жовтень |
|
Психолог
ЗДНВР |
Інформація
Розклад |
|
Листопад |
|
ЗДНВР, координатори |
|
|
Протягом року |
1. Підготовка та участь у турнірах, конкурсах, олімпіадах |
ЗДНВР, вчителі-предметники |
|
|
Грудень |
|
ЗДНВР |
Протокол |
|
Протягом року |
Шкільний конкурс «Учень року» |
ЗДНВР
|
Наказ |
|
Квітень |
Попередній аналіз результативності діяльності обдарованих учнів за начальний рік |
ЗДНВР
|
Інформація |
|
Квітень |
Проведення свята для обдарованих дітей |
ЗДВР |
Сценарій |
|
Протягом року |
Предметні місяці |
ЗДНВР, керівники МО |
Підсумкова довідка |
|
Травень |
Забезпечення умов для оздоровлення обдарованих учнів |
Адміністрація |
|
|
ПРОВЕДЕННЯ ПРЕДМЕТНИХ МІСЯЦІВ
Предметний місяць — комплекс навчально-виховних заходів, спрямованих на розвиток творчості учнів, поглиблення та поширення знань з предметів, збагачення науково-методичного досвіду вчителів НВК.
Організація та проведення: місяці проводяться відповідними методичними об'єднаннями вчителів НВК один раз на рік.
Завдання місяців: забезпечити належні умови для виявлення та розвитку творчої активності та зацікавленості учнів, сприяти формуванню їх наукового світогляду; поглибити знання з профільних предметів та підвищити інтерес до інших предметів, передбачених навчальним планом НВК.
Структура місяців: складовими предметних місяців мають бути відкриті уроки вчителів, науково-практичні конференції, індивідуальні та групові конкурси дитячої творчості, виставки. Кожен місяць повинен містити належне інформаційне забезпечення.
Графік
проведення предметних місяців у 2013/2014 начальному році
№ з/п |
Дата |
Предметний місяць |
Відповідальний |
Відмітка про виконання |
1 |
Жовтень |
Початкових класів |
Бойко О.В. Борисенко С.І. Вітренко М.М. Мартиненко В.М. |
|
2 |
Листопад |
Історії та правознавства |
Водолаженко О.К.
|
|
3 |
Грудень |
Фізичної культури та захисту Вітчизни |
Теличко Є.А. Загорулько М.С. |
|
4 |
Січень |
Іноземної мови, російської мови та світової літератури |
Артеменко І.В. Бондаренко Ю.І. |
|
5 |
Лютий |
Біології та хімії |
Янишева Л.П.
|
|
6 |
Березень |
Української мови та літератури |
Хатунцева Н.М. |
|
7 |
Квітень |
Математики та фізики |
Петрашенко Т.Б. Самойленко О.В. Солодовник Н.В.
|
|
8 |
Травень |
Географії |
Горбуліна С.О.
|
|
5.5.Моніторингове дослідження
Аналіз результатів дає можливість оперативно корегувати діяльність учителів і учнів.
![]() |
Адміністрація НВК постійно вдосконалює систему контролю за навчальними досягненнями учнів через моніторингове дослідження за такими напрямками:
- якість знань учнів за результатами річного оцінювання;
- навчальні досягнення кожного класу окремо та в порівнянні з іншими класами ;
- рівень досягнень учнів класу з предметів;
- результати проведення державної підсумкової атестації;
- отримання золотих і срібних медалей випускниками;
- продовження навчання учнями 9-х класів і вступу випускників 11-х класів до вищих навчальних закладів;
- участь у конкурсах, олімпіадах, МАН учнівської молоді.
Протягом 2013/2014 навчального року колектив НВК працюватиме над виконанням поставлених завдань:
- продовжити ІІ етап реалізації довгострокової діяльності педагогічного колективу над проблемою НВК;
- створити модель компетентнісного учителя;
- удосконалити форми методичної роботи з керівниками методичних об’єднань ;
- надати адресну допомогу вчителям щодо підвищення їх фахового рівня;
- провести модернізацію портфоліо вчителів;
- опрацьовати передові інноваційні технології, спрямовані на організацію навчальної діяльності;
- продовжити роботу по навчанню педагогічних працівників користуванню та впровадженню ІКТ технологій;
- активізовати співпрацю родини, закладу, громадськості;
- організувати роботу Ради НВК;
- працювати над зміцненням матеріально-технічної бази НВК.