продовження РОЗДІЛ V ОРГАНІЗАЦІЯ МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ. РОБОТА ПО ПІДВИЩЕННЮ ПРОФЕСІЙНОЇ МАЙСТЕРНОСТ
Перспективний план курсів підвищення кваліфікації
вчителів НВК на 2014-2018 роки
№ п\п
|
Прізвище та ініціали
|
Предмет, який викладає
|
Курси підвищення кваліфікації
|
Примітка
|
2014
|
2015
|
2016
|
2017
|
2018
|
1
|
Бондаренко Н.В.
|
Українська мова та література
|
|
|
|
№743/04
15.06.12
|
|
|
2
|
Артеменко І.В.
|
Німецька мова
|
№417/1
22.04.11
|
|
|
|
|
|
3
|
Бойко О.В.
|
Початкові класи
|
|
ВНЗ
30.06.11
|
|
|
|
|
4
|
Бондаренко Ю.І.
|
Російська мова, світова література
|
|
|
|
|
|
ВНЗ
у 2016
|
5
|
Борисенко С.І.
|
Початкові класи
|
|
|
|
|
№163/01
25.10.13
|
|
6
|
Веренич А.Ю.
|
Психологія, художня культура
|
|
|
|
|
|
ВНЗ
у 2015
|
7
|
Вітренко М.М.
|
Початкові класи
|
|
|
|
|
|
ВНЗ
у 2017
|
8
|
Водолаженко О.К.
|
Історія України, всесвітня історія
|
№17/7
08.02.08
|
|
|
|
|
|
9
|
Горбуліна С.О.
|
Географія, Харківщинознавство
|
ВНЗ
30.06.09
|
|
|
|
|
|
10
|
Курочко С.В.
|
Музичне мистецтво
|
|
|
|
|
|
ВНЗ
у 2017
|
11
|
Мартиненко В.М.
|
Початкові класи
|
|
|
54/18
10.02.12
|
|
|
|
12
|
Островерхова О.С.
|
Історія України, всесвітня історія
|
|
|
|
|
|
ВНЗ
у 2014
|
13
|
Петрашенко Т.Б.
|
Інформатика, математика
|
|
|
|
|
ВНЗ
у 2013
|
|
14
|
Солодовник Н.В.
|
Математика, інформатика
|
|
|
|
|
ВНЗ
у 2013
|
|
15
|
Теличко Є.А.
|
Фізична культура, основи здоров’я
|
|
|
|
|
251/27
01.03.13
|
|
16
|
Хатунцева Н.М.
|
Українська мова та література
|
|
|
|
|
182/29
22.11.13
|
|
17
|
Янишева Л.П.
|
Хімія, біологія
|
166/25
24.04.09
|
|
|
|
|
|
5.3.6 Організація роботи по реалізації методичної теми.
План заходів щодо підвищення ефективності діяльності НВК
Педагогічний колектив у 2013/2014 навчальному році буде працювати над методичноютемою: «Пошук ефективних форм і методів організації та проведення методичної роботи, впровадження ефективних форм роботи з педагогічними кадрами, використання сучасних комп’ютерних технологій», яка знайшла своє відображення в усіх формах методичної роботи.
№ з/п
|
Назва заходу
|
Терміни проведе-ння
|
Відповіда-льний
|
Форма узагальнення
|
Відмітка про виконання
|
1
|
Провести ґрунтовний аналіз результатів ДПА учнів 4, 9 ,11-х класів та учнів 11-х класів у зовнішньому незалежному оцінюванні в 2012/2013 н. р.
|
Вересень
|
Заступник директора
|
Інформація
|
|
2
|
Провести ґрунтовний аналіз щодо участі та результативності учнів НВК в турнірах, конкурсах, предметних олімпіадах у 2012/2013 н. р.
|
Вересень
|
Заступник директора
|
Інформація
|
|
3
|
Провести аналіз щодо участі вчителів НВК в обласній виставці-ярмарку педагогічних ідей, у педагогічних конкурсах у 2012/2013 н. р.
|
Вересень
|
Заступник директора
|
Інформація
|
|
4
|
Розглянути на засіданні методичних об'єднань, педагогічної ради, Ради НВК питання «Шляхи підвищення якості роботи НВК у 2013/2014 н. р.»
|
Серпень
|
Директор, керівники МО
|
Протокол
|
|
5
|
Створити належні умови для якісної самоосвіти вчителів, для підвищення кваліфікації педагогічних працівників у 2013/2014 н. р.
|
Протягом навчально-го року
|
Адміністра-ція
|
|
|
6
|
Організувати вільний доступ педагогічних працівників до мережі Інтернет, до роботи із сайтами районного, міського, обласного управлінь освіти та Міністерства освіти і науки України, молоді та спорту
|
Протягом навчального року
|
Директор
|
|
|
7
|
Здійснювати плановий контроль за підготовкою учнів випускників до ДПА, ЗНО у 2013\2014 н. р.
|
II семестр
|
Директор
|
Наказ
|
|
8
|
Здійснювати підготовку учнів для участі в турнірах, конкурсах, предметних олімпіадах у 2013/2014
|
Протягом навчально-го року
|
Заступник директора
|
Звіт
|
|
9
|
Педагогічному колективу брати участь в обласній виставці-ярмарку педагогічних ідей, у педагогічних конкурсах у 2013/2014 н. р.
|
Протягом навчально-го року
|
Заступник директора
|
Звіт
|
|
5.4 Організація роботи з обдарованими дітьми
Реалізація комплексу заходів підтримки здібних та обдарованих дітей здійснюється згідно «Програми роботи з обдарованою молоддю в закладах освіти Лозівського району на 2011-2015 роки».
Актуальність комплексу заходів продиктована необхідністю педагогічної підтримки обдарованих дітей, зниженням зацікавленості учнів та батьків у досягненні максимально можливих результатів навчання, характерним для суспільства послабленням значущості якісних знань, досягнень в інтелектуальному розвитку. Основою роботи з обдарованими дітьми повинне стати реальне знання їхніх потенційних можливостей, прогнозування потреб і моделей розвитку особистості. Саме тому важливим є визначення пріоритетів у цьому аспекті діяльності закладу, створення чіткої системи роботи з названою категорією учнів, здійснення пошуку, відбору, творчого пошуку обдарованої, талановитої учнівської молоді в галузі науки, культури, мистецтва, спорту, створення сприятливих умов для реалізації потенціальних можливостей дітей.
Завданнями заходів є:
• формування інтелектуальної еліти НВК;
• освітній маркетинг;
• розвиток творчих здібностей учнів;
• досягнення відповідності статусу закладу реальному рівню інтелектуального розвитку учнів;
• стимулювання та мотивація самореалізації учнів.
Основні напрямки діяльності:
форування системи індивідуальної роботи з обдарованими та здібними дітьми;
• формування системи колективних творчих справ, орієнтованих на посилення мотивації навчання;
• організація роботи МАН;
• підготовка до участі в олімпіадах, конкурсах;
• формування системи дослідницької роботи з учнями.
Прогнозованим результатом реалізації комплексу заходів повинно бути покращення роботи з обдарованими дітьми, накопичення досвіду індивідуальної роботи з учнями, посилення значущості якісної освіти, сформованість потреби в самовдосконаленні.
Заходи, розраховані на участь
у їх реалізації спеціалістів, педколективу, учнів, батьків
Дата
|
Зміст роботи
|
Відповіда-льний
|
Форма узагальнення
|
Відміт-ка про виконання
|
Протягом року
|
- Розгляд питання щодо організації роботи з обдарованими учнями на педрадах, нарадах, методичних об’єднаннях
|
Адміністрація, керівники ШМО
|
Протокол
|
|
Вересень
|
1.Видання наказу «Про організацію роботи з обдарованими учнями»
- Психологічне діагностування учнів з потенційно високими досягненнями в силу видатних здатностей
- Провести опитування серед учнів з метою вивчення їхнього бажання брати участь у роботі МАН
- Установча конференція з учнями на предмет написання науково-дослідницьких робіт
- Організація та планування роботи учнівського наукового товариства
|
ЗДНВР
Психолог
класні керівники
ЗДНВР
ЗДНВР, керівник
|
Наказ
Інформація
Інформація
Наказ
Наказ
|
|
Жовтень
|
- Коректування бази даних на обдарованих дітей
- Планування роботи гуртків, факультативів, консультаційних пунктів, індивідуальних занять, секцій
|
Психолог
ЗДНВР
|
Інформація
Розклад
|
|
Листопад
|
- Індивідуальні консультації з питань роботи над темою дослідження, оформлення наукових робіт, підготовка необхідної документації
|
ЗДНВР, координатори
|
|
|
Протягом року
|
1. Підготовка та участь у турнірах,
конкурсах, олімпіадах
|
ЗДНВР, вчителі-предметники
|
|
|
Грудень
|
- Інструктивно-методична нарада з оформлення учнівських наукових робіт
- Ознайомлення з Положеннями про конкурс-захист науково-дослідницьких робіт учнів
|
ЗДНВР
|
Протокол
|
|
Протягом року
|
Шкільний конкурс «Учень року»
|
ЗДНВР
|
Наказ
|
|
Квітень
|
Попередній аналіз результативності діяльності обдарованих учнів за начальний рік
|
ЗДНВР
|
Інформація
|
|
Квітень
|
Проведення свята для обдарованих дітей
|
ЗДВР
|
Сценарій
|
|
Протягом року
|
Предметні місяці
|
ЗДНВР,
керівники МО
|
Підсумкова довідка
|
|
Травень
|
Забезпечення умов для оздоровлення обдарованих учнів
|
Адміністрація
|
|
|
ПРОВЕДЕННЯ ПРЕДМЕТНИХ МІСЯЦІВ
Предметний місяць — комплекс навчально-виховних заходів, спрямованих на розвиток творчості учнів, поглиблення та поширення знань з предметів, збагачення науково-методичного досвіду вчителів НВК.
Організація та проведення: місяці проводяться відповідними методичними об'єднаннями вчителів НВК один раз на рік.
Завдання місяців: забезпечити належні умови для виявлення та розвитку творчої активності та зацікавленості учнів, сприяти формуванню їх наукового світогляду; поглибити знання з профільних предметів та підвищити інтерес до інших предметів, передбачених навчальним планом НВК.
Структура місяців: складовими предметних місяців мають бути відкриті уроки вчителів, науково-практичні конференції, індивідуальні та групові конкурси дитячої творчості, виставки. Кожен місяць повинен містити належне інформаційне забезпечення.
Графік
проведення предметних місяців у 2013/2014 начальному році
№
з/п
|
Дата
|
Предметний місяць
|
Відповідальний
|
Відмітка про виконання
|
1
|
Жовтень
|
Початкових класів
|
Бойко О.В.
Борисенко С.І.
Вітренко М.М.
Мартиненко В.М.
|
|
2
|
Листопад
|
Історії та правознавства
|
Водолаженко О.К.
|
|
3
|
Грудень
|
Фізичної культури та захисту Вітчизни
|
Теличко Є.А.
Загорулько М.С.
|
|
4
|
Січень
|
Іноземної мови, російської мови та світової літератури
|
Артеменко І.В.
Бондаренко Ю.І.
|
|
5
|
Лютий
|
Біології та хімії
|
Янишева Л.П.
|
|
6
|
Березень
|
Української мови та літератури
|
Хатунцева Н.М.
|
|
7
|
Квітень
|
Математики та фізики
|
Петрашенко Т.Б.
Самойленко О.В.
Солодовник Н.В.
|
|
8
|
Травень
|
Географії
|
Горбуліна С.О.
|
|
5.5.Моніторингове дослідження
Аналіз результатів дає можливість оперативно корегувати діяльність учителів і учнів.
Адміністрація НВК постійно вдосконалює систему контролю за навчальними досягненнями учнів через моніторингове дослідження за такими напрямками:
- якість знань учнів за результатами річного оцінювання;
- навчальні досягнення кожного класу окремо та в порівнянні з іншими класами ;
- рівень досягнень учнів класу з предметів;
- результати проведення державної підсумкової атестації;
- отримання золотих і срібних медалей випускниками;
- продовження навчання учнями 9-х класів і вступу випускників 11-х класів до вищих навчальних закладів;
- участь у конкурсах, олімпіадах, МАН учнівської молоді.
Протягом 2013/2014 навчального року колектив НВК працюватиме над виконанням поставлених завдань:
- продовжити ІІ етап реалізації довгострокової діяльності педагогічного колективу над проблемою НВК;
- створити модель компетентнісного учителя;
- удосконалити форми методичної роботи з керівниками методичних об’єднань ;
- надати адресну допомогу вчителям щодо підвищення їх фахового рівня;
- провести модернізацію портфоліо вчителів;
- опрацьовати передові інноваційні технології, спрямовані на організацію навчальної діяльності;
- продовжити роботу по навчанню педагогічних працівників користуванню та впровадженню ІКТ технологій;
- активізовати співпрацю родини, закладу, громадськості;
- організувати роботу Ради НВК;
- працювати над зміцненням матеріально-технічної бази НВК.
|